При чому, смертність в результаті ДТП перевищує кількість померлих від онкологічних, серцево-судинних та інфекційних захворювань.
“Багато батьків їдуть з дитиною в машині і порушують. А дитина це бачить і думає, що це безкарно. Потім виростає мажор, він їде в цій машині, яка повністю обладнана подушками безпеки, і він збивав якийсь “Москвич” або Daewoo, яка не оснащена цими подушками. Звичайно, гине та людина, яка в Daewoo”, - каже учасник автопробігу Жан Ніколаєнко.
Без сприяння влади протидіяти ситуації з ДТП в країні неможливо, переконані учасники автопробігу “За безпеку дорожнього руху”. Протягом тижня вони об’їздили всю Україну - збирали підписи під відкритим листом до Президента.
“У кожному місті ми зупинялися на одну годину. Збирали близько 50-60 підписів. Потім стартували і їхали в інше місто. Підписувалися і пішоходи, і водії, пішоходи теж являються учасниками дорожнього руху”, - сказав учасник автопробігу Саша “Лєксус”.
Водії переконані: влада повинна визнати проблему безпеки дорожнього руху пріоритетом своєї діяльності. Потрібно об’єднати навколо її вирішення як державні органи, так і громадські організації.
“У суспільстві тільки за цю проблему здебільшого відповідало ДАІ. Вони тільки підвищували штрафи. Ми вважаємо, що це неправильно. Тут треба займатися і дорогами, і безпечними машинами, і безпечною поведінкою людей. Треба займатися з дітьми, треба займатися з молодими водіями - це дуже велика система”, - вважає голова “Асоціації безпеки дорожнього руху” Михайло Берлін.
Примітно, що проблема смертності у ДТП носить глобальний характер. Наступне десятиліття ООН оголосило роками боротьби за безпеку дорожнього руху.