Зауважимо, оцінювало репутацію претендентів, яких було три десятки, не експертне журі, а безпосередньо українці, які і є споживачами продуктів та послуг найбільших вітчизняних компанії.

“Незалежне дослідження, яке, так чи інакше, допомагає нашим клієнтам і нашим компаніям краще розуміти за рахунок чого їм вибудовувати репутаційну стратегію і управляти своїм репутаційним капіталом. Дані нашого дослідження в цьому році демонструють в цілому підвищення довіри до великого українського бізнесу різних галузей”, - зазначив директор з маркетингу Reputation Capital Олексій Чуєв.

“Для того, щоб посідати перші сходинки, необхідно постійно працювати над своєю репутацією, необхідно виконувати обіцянки, які даєш своїм клієнтам, необхідно працювати з персоналом для того, щоб вони розуміли, що клієнт - це найбільша цінність для компанії, і необхідно робити для власної країни стільки, щоб люди цінили і любили цей бренд”, - сказала керівник департаменту з корпоративних зв'язків "Київстар" Жанна Ревнова.

Тож репутація, кажуть експерти, гарний інструмент, за допомогою якого можна покращувати позиції на ринку. Зауважимо, дослідження репутації компаній проходить в Україні вже втретє. Воно відбувається в рамках щорічного проекту глобального дослідження рівня корпоративної репутації світових бізнесових лідерів.