Про це повідомляє "ЦТС".
На думку Новака, необхідно домовлятися з підприємствами, що здійснюють вантажоперевезення.
Якщо вони хочуть заробляти гроші на дорогах, то нехай інвестують в ці дороги. Не тільки купуючи паливо, тому що це нормально, а оплачуючи користування цією дорогою,
– зазначив він.
Він навів у якості прикладу європейський досвід: "У Європі є святе правило – "Хто використовує – той оплачує". І той, хто завдає найбільших збитків, і платить. А хто більше розбиває дорогу? Великі важкі автомобілі, які заробляють гроші на перевезенні вантажу".
Ще одним важливим аспектом боротьби за збереження доріг Новак назвав ваговий контроль.
Не може бути так, щоб вантажівка була перевантажена в три рази, тому що не існує технології створення доріг, які б витримували вантажівку вагою 120-150 тонн. Тому що це буде знову цілеспрямована трата грошей громадян,
– розповів в. о. голови "Автодору".
Читайте також: Українські дороги у топ-5 найгірших у світі
Він додав, що вже обговорював це з представниками європейських установ, які приїжджали до Києва минулого тижня.
"Ми говорили про план реалізації системи контролю ваги і введення оплати для вантажівок на українських дорогах. І знову ж таки, я розраховую, що депутати Верховної Ради відповідальні за всю країну, а не тільки за партію, яка їх підтримує, і що вони візьмуться за голову і проголосують за це, тому що немає іншого вибору", – підсумував Новак.