"Що стосується України, то насправді це гарні результати", — сказав він, зазначивши, що непроданими залишаються лише близько 50 тисяч квитків з 1,4 мільйона.
Педро Коррея назвав нормальним той факт, що УЄФА не вдалося продати усі квитки на Євро-2012, зауваживши, що під час попереднього чемпіонату 2008 року в Австрії та Швейцарії до останнього моменту у продажу були доступними 60 тисяч квитків.
"У Польщі все практично продано... Не секрет, що там попит був більший, ніж в Україні", — сказав він.
Представник УЄФА серед причин меншого попиту на квитки в Україні назвав "економічну ситуацію в Європі" та "більші затрати на дорогу та житло" в українських містах-організаторах чемпіонату, ніж у польських.
Водночас він висловив упевненість, що усі квитки будуть продані.
"Зазвичай нашою ціллю є (продаж) 95% квитків, адже неможливо продати 100%", — сказав Педро Коррея.
До слова, УЄФА підготувала на цьогорічний фінал чемпіонату Європи з футболу 1,4 млн. квитків, майже 600 тисяч з яких торік були розіграні між уболівальниками у спеціальній лотереї: понад 90% з них купили громадяни Польщі та Україні, де відбудуться матчі. Близько 450 тисяч квитків у березні мали розподілити між уболівальниками, спонсорами та VIP-персонами 16 національних футбольних федерацій, команди яких братимуть участь в Євро-2012, а решта — УЄФА. На сьогодні УЄФА продала 95% квитків на матчі Євро-2012.