У коментарі для "Дзеркала тижня" начальник управління розвитку інфраструктури Нацагенства Олег Лисюк пояснив, що значне збільшення витрат на будівництво основних об'єктів для Євро-2012 — а саме, стадіонів та аеропортів — викликано об'єктивною необхідністю, оскільки спочатку закладена їхня вартість не враховувала багатьох нюансів і особливостей.
Крім того, додав він, збільшення видатків також викликано закладеними ризиками при будівництві, зокрема, можливим збільшенням вартості матеріалів та зміною курсів валют. Ще в новому проекті довелося закласти не мінімально рекомендовану зарплату, а середню — "щоб можна було знайти нормальних підрядників".
"Ми припускаємо, що це остаточне збільшення вартості. Якщо раптом ще колись буде збільшення вартості, то це все у нас на контролі. Основні показники та обсяги, я сподіваюся, змінюватися вже не будуть", — резюмував Лисюк.
21 березня Кабмін збільшив на 900 мільйонів гривень. Ще через місяць —20 квітня Кабмін затвердив представлений міністерством інфраструктури скоригований проект реконструкції Львівського аеродрому, яким загальна кошторисна вартість будівництва збільшена в 2,24 рази — до 2 мільярди 195,7 мільйонів гривень.