Як повідомили представники видання, ця ж марка є найбюджетнішим варіантом для споживача, так як домінує в нижчому ціновому сегменті — серед автомобілів вартістю 2 тисяч доларів — 38,60%.
При цьому експерти відзначають, що в останньому місяці літа концерн Volkswagen здав позиції: друге місце по продажах у серпні 2010 року займає лідер серед імпортних авто Mercedes-Benz — 6,15%. Крім того, б/у авто цієї марки переважають у ціновому діапазоні понад 90 тисяч доларів — 35,48% всіх пропозицій про продаж. Toyota практично не поступається Mercedes: третя позиція — 6%.
Volkswagen — 5,47% — у серпні спустився на четверту сходинку, в той час як за підсумками перших семи місяців року він домінував серед іномарок.
Замикає п’ятірку каталогу BMW — 4,49%. На 6-му місці — Hyundai — 4,42%. Далі йде Mitsubishi з 4,32%, Opel займає восьмий рядок у рейтингу пропозицій — 4,13%, Renault — дев’яту — 3,72%, а Nissan закриває Топ-10 — 3,7%.