Ініціатором проекту постанови виступив Кабінет Міністрів. Уряд зазначає, що метою проекту постанови є створення умов для забезпечення відпрацьовування варіантів подальшого використання недобудованого крейсера, зокрема можливості його реалізації.

У пояснювальній записці зазначається, що з 1992 року по 1995 рік крейсер будувався за замовленням Міністерства оборони, а в 1996-1998 роках будівництво було припинено.

В 1999 році було укладено новий контракт із Міноборони, а в 2001 році будівництво було знову припинене.

Зараз державне підприємство "Суднобудівний завод імені 61 комунара" здійснює утримання крейсера.

На думку Кабміну, з огляду на той факт, що добудування й прийом крейсера до складу Військово-морських сил Збройних сил не передбачається, є доцільним скасувати присвоєння крейсеру назви "Україна".

У жовтні 1993 року при 75% готовності був виведений зі складу Військово-морського флоту Росії й перейшов у власність України.

У грудні 1993 року постановою Ради йому було присвоєно ім'я "Україна". В 1994 році для корабля навіть було сформовано екіпаж, але через відсутність фінансування добудування крейсера було припинено.