Міжнародна виставка BABY Fashion 2014 досі залишається найбільшим майданчиком для ділового спілкування у цій сфері.
Спершу ми спілкуємося по телефону з нашими клієнтами, а тут є можливість познайомитися особисто. А клієнту зручно приїхати в одне місце і присвятити кілька днів, щоб одразу і придбати товар, і оглянути нові моделі,
— каже директор з продажів ТМ "Няня" Аліна Константинова.
На виставці — товари для дітей від народження до підліткового віку.
Директор компанії "Bozer" Геннадій Бозбей, утім, не боїться конкуренції.
Виживає, як кажуть, найсильніший, а ми стараємося бути в перших рядах,
— каже він.
З метою ж представити нові моделі європейських виробників уже багато років поспіль на виставку приїжджає генеральний директор польської компанії "Polex" Алісія Тутаєвська.
Незважаючи на складну ситуацію в Україні, ми вирішили приїхати, бо Україна, вважаємо, у майбутньому буде в Європі, а для клієнтів треба пропонувати європейські бренди,
— зазначає Тутаєвська.
У Міжнародному виставковому центрі виставка працюватиме до 4-го квітня, а у її рамках проведуть спеціалізовану конференцію.