На виставці можна як подивитися на новинки, так і зіграти самому, наприклад на Xbox Kinect від Microsoft. Гідне місце на Tokyo Game Show посіли також ігри розроблені для смартфонів.
"Перевагою наших ігор є те, що ви можете у них грати, використовуючи вже наявне у вас обладнання. Вам не потрібно купувати нічого нового. Думаю тепер ігрова індустрія у Японії значно розвинеться", - каже генеральний директор компанії Gree Йошіказу Танака.
На виставці є що робити як і затятим геймерам так і фірмам-розробникам. Різдвяні свята потрохи наближаються, і треба зайнятися рекламою. Саме на зимовий період припадає близько половини річного продажу забавок. Завдання відвідувачів - лише обрати, що найбільше подобається.
"Як ігри для смартфонів так і стаціонарні апарати є чудовими. Виробникам обох напрямків вдалося досягти високої якості ігор. Тому я думаю такі ігрові консолі мають хороший потенціал", - каже продюсер ігор Норійоші Фуджімото.
Кожна компанія намагається привернути якомога більше уваги. Sonу - новим PlayStation Vita, а Nintendo новинкою рожевого кольору. Обидві мрії ігроманів потраплять до магазинів вже найближчим часом. Поки ж ними можна помилуватись на Tokyo Game Show, виставка триватиме до 18 вересня.