Це невичерпне джерело для розуміння клієнтів та їхніх потреб, особливо якщо у вас немає коштів на масштабні маркетингові дослідження. Метрики дозволяють детально відстежувати поведінку відвідувачів сайту, сегментувати аудиторію, оцінювати ефективність рекламних кампанії, структури сайту та багато іншого.
Онлайн-метрики надають великі масиви даних, в яких іноді непросто розібратися без інтернет-маркетолога. Проте, виділивши основні показники, можна відслідковувати ефективність роботи сайту та інтернет-кампаній самостійно. Міжнародний центр інтернет-торгівлі Allbiz, ресурс, де малий і середній бізнес з 90-а країн світу знаходить замовників, клієнтів і постачальників, вибрав основні 4 показника аналітичних метрик. У них без зусиль розбереться навіть починаючий підприємець.
Найкращі системи аналітики — Google Analytics і Яндекс.Метрика. Досить встановити їхні коди на сайт, та аналітика в режимі реального часу завжди у вас під рукою.
1. Статистика відвідуваності
Ця метрика дозволяє оцінити кількість показів і користувачів за певний проміжок часу: день, тиждень, місяць та рік. Статистика відвідуваності допоможе стежити за зростанням переходів на сайт і фіксувати сплески активності (або навпаки, падіння відвідуваності). А далі лишається тільки проаналізувати дані і зрозуміти, які ваші дії підвищують кількість переходів (наприклад, публікація акцій, розміщення на торгових майданчиках або пошукова оптимізація), а які — знижують.
2. Статистика переглядів сторінки
Статистика переглядів показує, на які саме сторінки сайту здійснювалися переходи за день, тиждень та ін. Зазвичай стежать за переглядами цільових сторінок: каталог товарів, контакти компанії, головна сторінка. Порівнюючи дані з минулими періодами, ви зможете зрозуміти, які розділи сайту стали більш популярними, а які - менш. Це дозволить проаналізувати, з якої зі сторінок йде більше відвідувачів і вжити відповідних заходів.
3. Джерела трафіку
Ця метрика показує, з яких зовнішніх ресурсів переходять на ваш сайт. За трафіком переходів важливо стежити, якщо ви розміщувати платні, наприклад, на галузевих ресурсах або торгових майданчиках. Така статистика допоможе вам проаналізувати віддачу від платного трафіку та мінімізувати витрати. Одразу відображається статистика пошукового трафіку, за допомогою якої ви можете оцінити ефективність контекстних рекламних кампаній і просування (SEO).
4. Географія відвідувачів
Географія відвідувачів показує, з яких країн та регіонів приходять користувачі, а також яку частку вони займають в загальному графіку переглядів. Ця метрика необхідна, якщо ви плануєте розширювати географію присутності компанії й поставок продукції.
І на завершення хотілося б додати: незалежно від розміру вашого бізнесу, стежити за статистикою онлайн-просування не просто корисно, а необхідно. Тільки завдяки веб-аналітиці ви безпомилково оціните, який канал залучення замовників працює, а на який ви просто витрачаєте гроші даремно.
Allbiz — міжнародний центр інтернет-торгівлі, на якому мільйони замовників і продавців укладають найвигідніші угоди, незалежно від того, якою мовою вони говорять, і в якій країні знаходяться. Ресурс доступний на 26 мовах.
На Allbiz надана інформація про 20 млн товарів і послуг від 1,3 млн компаній з 90 країн. Географія відвідувачів охоплює весь світ. Кількість замовлень перевищує 10 тисяч в день. Офіси компанії розташовані в 19 країнах: Україні, Росії, Казахстані, Молдові, Узбекистані, Азербайджані, Грузії, Польщі, Румунії, Болгарії, Греції, Єгипті, Тунісі, США, Аргентині, Перу, Малайзії, Індії та Китаї.