Tesla хоче завоювати прихильність багатих клієнтів перед тим як урізноманітнить свій модельний ряд дешевшими автомобілями.
”Зелений рух - екологічний рух, який стартував 20 років тому, насправді є в душі Японії. Можна поважати природу, не витрачати надаремно енергію і в той же час не відмовлятися від звичного стилю життя. Це співзвучно з філософією компанії Tesla і тому Японії є нашим початковим пунктом в Азії”, - каже директор Tesla в азійсько-тихоокеанському регіоні Кевін Ю.
Про тісну співпрацю американців і японців у галузі екологічних технологій свідчить і контракт, який нещодавно уклала Tesla з корпорацією Toyota. Остання заплатить американській компанії 60 млн. дол. за розробку двигунів, акумуляторів та різноманітних компонентів для електричної версії автомобіля Toyota RAV4.