Режисером фільму виступить Гарі Шор, який зняв цей ролик. Шор працював над "Чашею сліз" близько шести місяців у вільний від роботи час. Його основний профіль - зйомка реклами. Крім того, у нього є деякі начерки сюжету, які Universal перетворить на справжній сценарій.

Ролик являє собою трейлер до неіснуючого фільму і виконаний у стилі "300 спартанців". У ньому фігурують ніндзя, спочатку б'ються на тлі древніх замків і гір, а потім на тлі великих екранів.

Останнім часом вірусні ролики привертають пильну увагу великих студій. Так, зовсім нещодавно стало відомо, що Адам Сендлер зніме повноцінний фільм за короткометражкою "Пікселі", яка розповідає про те, як восьмібітние створення з ігор захоплюють світ.