Причому, більшість експонатів на автошоу - не просто концепти, а повноцінні серійні моделі, які вже незабаром надійдуть у продаж.

"На мою думку, цьогорічний Паризький автосалон яскраво демонструє оптимістичні тенденції на ринку. Практично усі виробники вже оклигали після глобальної рецесії. Економіка знову почала розвиватися, і автомобільні компанії наперебій демонструють споживачам, що знову можуть задовольнити найвибагливіші потреби. Саме тому на експозиції ми бачимо стільки яскравих автомобілів", - каже автомобільний аналітик Ребека Ліндленд.

Поки одні виробники хизуються екологічними розробками, інші зосередилися на комфорті водіїв та пасажирів. Компанія Mercedes-Benz, до прикладу, показала кабріолет E-Class з унікальною технологією зниження турбулентності та шуму в салоні. Ще одна інноваційна система - AirScarf - при їзді зі складеним дахом подає тепле повітря на пасажирів.

А от компанія Rolls-Royce наголошує на широких можливостях у персоналізації автомобіля. Завдяки великому вибору кольорових схем та варіантів обробки інтер'єру, клієнт може зробити своє авто унікальним. Загалом стенд марки прикрасили п'ять моделей.

Ford натомість вирішив зацікавити публіку не розкішними інтер'єрами, а хорошим запасом потужності. Новий хот-хетч Focus ST обладнали дволітровим двигуном EcoBoost, який розвиває потужність 250 к.с.

"Ми сповнені оптимізму - компанія нарешті почала впевнено виходити з кризи. Так, відновлення відбувається повільно, але зважте - це була найгірша рецесія в нашій історії. Тим не менше, попри останні тенденції, ми створили потужний автомобіль, який дійсно подарує задоволення від водіння", - каже виконавчий директор Ford Motor Алан Малаллі.

Загалом у Паризькому автошоу взяли участь понад 300 автомобільних компаній, на території восьми велетенських павільйонів відбулося близько 30 світових прем'єр. Приблизна кількість відвідувачів цьогорічного автосалону - 1,5 млн. людей.