Про це повідомило рекламне агентство ZenithOptimedia в офіційному прогнозі. У 2012-му і 2013-му роках витрати збільшуватимуться на 5,2 % щорічно, тобто у 2013 році ця суме перевалить за 500 млрд.
Основним чинником зростання стануть витрати рекламодавців на просування в інтернеті. Витрати на інтернет-рекламу зростають утричі швидше рекламного ринку в цілому, вважає рекламне агентство. Якщо в 2009 році на цей вид реклами витратили 54,209 млрд. дол., то в поточному році рекламодавці заплатять 61,884 млрд.
Найбільша частина витрат як і раніше доведеться на телерекламу, прогнозують в агентстві. До 2013 року її частка складе 42%. Також очікується скорочення частки реклами в газетах і журналах - приблизно на 2%, пише Lenta.ru.