“На мене дуже вплинули деякі речі. Перша - це Африка, і зокрема пустеля. Нам необхідно про це говорити, адже зміни клімату можуть призвести до того, що пустеля може з’явитись прямо тут у Парижі. Інша - це Китай. Китай повинен допомагати світу, а не бути частинкою божевілля, яке його руйнує. І ще одна річ - корсет. Він ніби поєднує минуле і сучасність. Він неначе солдатська уніформа, чи як обладунки. У корсеті жінка виглядає дуже сильною”, - сказала дизайнер Вів’єн Вествуд.
Модна бунтарка, яка стоїть поза трендами і будь-якими рамками та приносить справжню анархію в сучасну моду, вкотре вразила поєднанням непоєднуваного. Здавалося б, колекція створена з того, що Вів'єн першим потрапило до рук: атлас, парча, мереживо, смужки, тюль. Проте, все це, попри шалене різноманіття та дивну кольорову палітру, склало повноцінну завершену картину.
Обличчя деяких моделей, розфарбовані чи то у цирковому стилі, чи то у стилі стрічки “Труп нареченої” режисера Тіма Бертона, у поєднанні з весільними сукнями створювали доволі гротескне відчуття. А місткі сумки з лакованої шкіри та босоніжки зі стрічками на високій платформі знайшли поєднання з порваними панчохами. І все це під музику 16-річного піаніста, під чиї авторські композиції моделі дефілювали подіумом. От така вона Вів'єн Вествуд.