Visa Inc. оголосила про введення нових правил здійснення покупок в Інтернеті - це перешкодить недобросовісним продавцям нав'язувати непотрібні товари та послуги, вважають у Visa.
Мета цього заходу - завадити продавцям вести так звані "перехресні продажі". Після того як користувач здійснив покупку, деякі продавці пропонують йому додаткову знижку або бонус - причому це пропозиція виходить не від самого продавця, а від третьої сторони, про що покупець не знає. У результаті з рахунку покупця можуть бути зняті гроші за товари та послуги, які він не збирався купувати спочатку.
Згідно зі звітом сенатського комітету США з підприємництва, науки та транспорту, в 2009 році додаткові витрати були нав'язані 35 млн покупців, через що вони втратили близько 1,4 млрд. дол.