Кримські мопедисти вважають головним аргументом проти - дорогу процедуру оформлення. За підрахунками учасників акції, навчання в автошколі, збір реєстраційних документів та техогляд обійдеться в 2 тисячі гривень.
Миколай Дусенко (організатор акції протесту): “Кількість ДТП збільшиться, люди будуть втікати від працівників ДАІ, тому що в них не має коштів, щоб оформити реєстрацію”.
Протилежної думки працівники ДАІ. Вважають, що наявність водійського посвідчення у власника мопеду зменшить кількість дорожніх пригод, до того ж дані кожного мопеду занесуть в базу, що допоможе у випадку його крадіжки.
Сергій Щекочихін (заступник начальника ГУ ДАІ України в АРК): “Посвідчення водія потрібно в обов’язковому порядку в зв’язку з тим, що велика кількість мопедистів це неповнолітні громадяни, які не знають правил дорожнього руху”.
З початку року в Криму сталося 19 аварій за участю мопедів, двоє осіб загинули ще 20 отримали травми. Зараз на штрафмайданчику в Сімферополі більше сотні вилучених скутерів.
Володимир Ковтун (старший інспектор організації профроботи ДАІ Сімферополя): “В основному за ДТП, за керування в нетверезому стані, а також за те, що вони не були зареєстровані в встановленому порядку”.
Опитані нами водії мопедів доволі легковажно відносяться до своєї безпеки на дорозі. Майже всі впевнені в досконалому знанні правил дорожнього руху, кожен другий водій пересувається без захисного шолома.
Олександр Рибалко (водій мопеда): “Зараз здавати на права? В мене немає часу, я ще вчуся в школі”.
Станіслав Шеремет (водій мопеда): “Один раз одів шолом і зразу ж впав, мені не видно бокове бачення в шоломі”.
Згідно з законом, водії, які керують мототранспортними засобами з об'ємом двигунів до 50 кубічних сантиметрів, зобов'язані до 1 липня 2010 отримати посвідчення водія категорії А1.
2 хв
Власники мопедів проти обов'язкової реєстрації транспортних засобів
Власники цих засобів пересування виступають проти обов’язкової реєстрації своїх транспортних засобів. Акції протесту прокотились різними містами України.