Кримські мопедисти вважають головним аргументом проти - дорогу процедуру оформлення. За підрахунками учасників акції, навчання в автошколі, збір реєстраційних документів та техогляд обійдеться в 2 тисячі гривень.
Миколай Дусенко (організатор акції протесту): “Кількість ДТП збільшиться, люди будуть втікати від працівників ДАІ, тому що в них не має коштів, щоб оформити реєстрацію”.
Протилежної думки працівники ДАІ. Вважають, що наявність водійського посвідчення у власника мопеду зменшить кількість дорожніх пригод, до того ж дані кожного мопеду занесуть в базу, що допоможе у випадку його крадіжки.
Сергій Щекочихін (заступник начальника ГУ ДАІ України в АРК): “Посвідчення водія потрібно в обов’язковому порядку в зв’язку з тим, що велика кількість мопедистів це неповнолітні громадяни, які не знають правил дорожнього руху”.
З початку року в Криму сталося 19 аварій за участю мопедів, двоє осіб загинули ще 20 отримали травми. Зараз на штрафмайданчику в Сімферополі більше сотні вилучених скутерів.
Володимир Ковтун (старший інспектор організації профроботи ДАІ Сімферополя): “В основному за ДТП, за керування в нетверезому стані, а також за те, що вони не були зареєстровані в встановленому порядку”.
Опитані нами водії мопедів доволі легковажно відносяться до своєї безпеки на дорозі. Майже всі впевнені в досконалому знанні правил дорожнього руху, кожен другий водій пересувається без захисного шолома.
Олександр Рибалко (водій мопеда): “Зараз здавати на права? В мене немає часу, я ще вчуся в школі”.
Станіслав Шеремет (водій мопеда): “Один раз одів шолом і зразу ж впав, мені не видно бокове бачення в шоломі”.
Згідно з законом, водії, які керують мототранспортними засобами з об'ємом двигунів до 50 кубічних сантиметрів, зобов'язані до 1 липня 2010 отримати посвідчення водія категорії А1.
Власники мопедів проти обов'язкової реєстрації транспортних засобів
Власники цих засобів пересування виступають проти обов’язкової реєстрації своїх транспортних засобів. Акції протесту прокотились різними містами України.