Volkswagen Eos обладнали новими бамперами, дзеркалами, вже звичною радіаторною решіткою і фірмовою світлотехнікою.
Ще менше фантазії і зусиль дизайнери доклали до інтер'єру. Крісла і торпедо - старі, іншими стали лише кермо, панель приладів плюс трохи видозмінився блок клімат-контролю.
Безумовно, головною перевагою кабріолетів є складаний дах. Всього за 25 секунд симпатичне купе перетвориться на елегантний кабріолет. Чудова поїздка з вітерцем дозволить забути і про крихітний багажник, і про неповноцінні задні сидіння.
Шкода лише, що Volkswagen не подужав обладнати авто системою складання даху під час руху.
Зате оновлений Eos має багато інших цікавинок. До прикладу, німці попрацювали над придушенням шуму. Щоб впустити у салон трохи свіжого повітря, не обов'язково складати верх чи опускати всі вікна. Передня частина даху виконана зі скла і її можна відсунути, як звичайний панорамний люк. Таке рішення дозволяє почуватися, "як у кабріолеті" навіть у прохолодну пору року.
У списку опцій новинки є ще кілька важливих пунктів. Зокрема, тепер Eos можна обладнати адаптивною головною оптикою, функцією безключового доступу та дистанційним управлінням дахом.
Лінійка двигунів складається лише з турбінованих чотирициліндрових агрегатів. До бензинової гвардії входить 1.4-літровий мотор у двох варіантах потужності - 122 і 160 сил. Також є потужний дволітровий двигун, який видає 210 конячок.
Ну а схиблені на екології та економії прагматики можуть обладнати кабріолет турбодизелем 2.0 TDI. Завдяки технології BlueMotion і функції start/stop цей 140-сильний агрегат споживає менше 5 л пального на "сотню". Усі двигуни працюють в тандемі зі шестиступінчатою "механікою", а найпотужніший дволітровий можна оснастити і роботом DSG.
Стосовно ціни - слід мати на увазі, що кабріолети та купе апріорі дешевими не бувають. Особливо, якщо на такому автомобілі красується емблема Volkswagen. За Eos 2011-го модельного року в базовій комплектації доведеться викласти приблизно 28 000 євро.