Ну, а якщо об'єктом оновлення є легендарний Golf GTI, то можна говорити про справжній екстаз. Перший хот-хетч від Volkswagen побачив світ у далекому 1975 році. Тоді 110-сильний автомобіль створив справжній фурор: легкий, потужний і доступний, він міг похизуватися динамікою Porsche. З того часу, за підрахунками фольксваґенівців, власниками GTI стали понад півтора мільйони людей.
Минуло три з половиною десятиліття і перед нами нова, шоста серія зарядженого Golf. Класичні форми та агресивний дизайн - як і в першого покоління, лише у сучасній інтерпретації. Образ автомобіля динамічний та стрімкий, однак тут немає нічого екстраординарного. Це радше доведений до ідеалу консерватизм.
А от технічна частина здивувати може. Хот-хетч отримав дволітровий турбодвигун потужністю 210 конячок. Можливо він і поступається за цим показником стероїдним хлопця з логотипами MPS, OPC чи RS, однак семиступінчатий "робот" DSG творить справжні чудеса. Golf GTI бере "сотню" за 6,9 с і розганяється до 240 км/год.
Керованість автомобіля - як завжди, еталон класу. Система електронної імітації блокування диференціалу XDS забезпечує впевнене проходження поворотів на будь-якій швидкості. Окрім цього, водій може самостійно змінювати налаштування амортизаторів, чутливість педалі газу та "гостроту" керма. Щоб відчути себе власником справжньої автомобільної легенди, доведеться викласти від $36000.
2 хв
Volkswagen Golf GTI: наступний розділ автомобільної легенди
Завжди приємно, коли з'являється продовження улюбленої книги чи захоплюючого фільму. Ще приємніше, коли мова йде про нову модель яскравого автомобіля.