Тому зміна поколінь настільки важливої моделі - справжня подія для преси і прихильників марки. Але зараз - це не більше, ніж рекламний трюк. Volkswagen вчинив приблизно так, як у 1993-му, коли черговий порядковий індекс B4 присвоїли рестайлінговій версії успішної моделі B3.
Насправді ж Passat B7 - це шостий Passat, який просто підігнали під сучасний корпоративний стиль.
Тим не менше новинка помітно відрізняється від свого попередника. Візуально авто виросло, хоча габарити змінилися лише на кілька міліметрів. Завдяки новим кузовним панелям та світлотехніці Passat отримав солідніший вигляд. Тепер сімейне авто більше схоже на представницький седан Phaeton. Але для повного щастя машині бракує виразності і самобутності.
Архітектура салону натомість не змінилася. Зате інтер'єр порадує великою кількістю інновацій: нове кермо, панель приладів, мультимедійна система і блок клімат-контролю. На центральній консолі з'явився механічний годинник. Passat отримав абсолютно нові сидіння, які за доплату можна оснастити вентиляцією та масажером. Комфорту додає і краща шумоізоляція.
Лінійка двигунів новинки складається в основному з чотирициліндрових турбінованих агрегатів. Загалом їх вісім - чотири бензинових та стільки ж дизельних. Топовий і водночас єдиний атмосферний двигун - бензинова 3.6-літрова V6 потужністю 300 конячок.
У Volkswagen запевняють - всі ці агрегати споживають на 18% пального менше. Такого результату німці досягли обладнавши авто системою рекуперації енергії гальмування, а у випадку з турбодизелями - ще й функцією start/stop. Коробок передач дві: шестиступінчаті "механіка" або преселективний робот DSG.
До ходових якостей Passat питань ніколи не було, але тепер авто їде ще краще. Новинку обладнали системою блокування міжколісного диференціалу, яка значно поліпшила керованість у поворотах.
Технологічно фольксваґенівський седан просунувся усіма фронтами. Тут є багато функцій, які раніше були доступними лише для машин вищого класу. Зокрема, тепер Passat обладнують "розумними" фарами, системою виявлення втоми водія і помічником при паркуванні.
Отож, Volkswagen успішно виконав головне на сьогодні завдання - переконати нас, що ця модель дійсно нова. Тим часом, робота над іншим Passat йде вже повним ходом. Імовірно, нове авто ми побачимо роки через три.