У публіки новинка асоціювалася з розкішшю, але при цьому коштувала всього $30-40 тис. Що й забезпечило їй успіх - за 4 роки Volkswagen продав понад 270 тис. Passat CC. А чому б не запхнути модель у преміум-клас і не попросити за неї більше грошей? - подумали німці і взялись до справи.

Зовнішній вигляд

Для початку злегка освіжили зовнішність і забрали з назви слово Passat. Це, щоб покупці не пов'язували ці дві моделі.

Інтер'єр

Далі - інтер'єр. Покращили матеріали обробки, встановили чотири окремі крісла з широкими діапазонами регулювань, модернізували панель приладів. Тепер її прикрашають справжнє дерево, алюміній і кольоровий дисплей аудіосистеми з новим інтерфейсом.

Опції

Також німці переглянули список оснащення автомобіля. Серед опцій тепер функція контролю мертвих зон та система визначення рівня втоми водія.

Технічні характеристики

Покупцям запропонують пару бензинових: 1.8 TSI (152 к.с.) і 2.0 TSI (210 к.с.). Топова версія доступна лише з атмосферним V6 3.6 FSI, який розвиває 300 конячок. Такий VW CC за замовчуванням обладнаний повним приводом і семиступінчатим "роботом" DSG.

Є у гамі і турбодизелі. Обидва об'ємом два літри, а от потужність різна - 140 і 177 конячок. Заради кращої економності їх оснастили системою start/stop.

Конкуренти для Volkswagen CC

На думку “фольксвагенівців”, усі ці нововведення наблизили авто до люксового сегменту. Навіть натякають, що одним з конкурентів буде Mercedes CLS.

Але, звісно, "народному автомобілю" до розкішного лайнера з трипроменевою зіркою на капоті далеко. Volkswagen СС максимум зможе потягатися з Infiniti G37, Cadillac CTS, ну і можливо з Volvo S80.

У продажу новинка з'явиться навесні. Ціни демократичними точно не назвеш - "база" за $35 тис.