Якщо ж спробувати знайти в цьому сегменті золоту середину, то лідером вибору цілком імовірно може стати Volkswagen Tiguan. Після модернізації кросовер отримав свіжий дизайн, нові двигуни та ширший список опцій. Цінник залишився таким же. Але про все по порядку.
Завдяки новій світлотехніці та радіаторній решітці, ззовні "паркетник" як дві краплини води схожий на старшого брата - Touareg. На користь меншенькому і зміни в інтер'єрі. Тут в принципі все те ж, тільки трохи краще: нове кермо, як у "шостого" Golf, злегка видозмінена панель приладів з менш контрастною підсвіткою, зручніші крісла. Ну, і звісно, чудова шумоізоляція та якісні матеріали обробки.
У Європі автомобіль пропонуватимуть зі сімома турбодвигунами: чотири бензинових, три дизельних. Потужність - від 110 до 210 конячок. Також на рестайлінговий Tiguan, окрім фірмового повного приводу 4Motion, будуть встановлювати ще й систему електронного блокування диференціала XDS. Це добряче підвищить прохідність кросовера.
У моделі розширився список додаткового обладнання. Зокрема, Tiguan можна оснастити системою управління дальнім світлом, з якою вже знайомі власники нових Touareg. За допомогою спеціальної камери вона "спостерігає" за рухом зустрічних автомобілів і не дає їх засліпити. Також є опція стеження за втомою. Система приверне увагу водія звуковим сигналом, якщо помітить, що він задрімав.
Що ж, загалом змін не так вже й багато. Але і ціни фольксвагенівці обіцяють не піднімати. Отож, базова версія нового Tiguan обійдеться приблизно у $33 000. Головні конкуренти - Toyota RAV4 та Ford Kuga.