В основі вантажівки - платформа серії FM, яка успішно пройшла випробування у суворих умовах країн Північної та Східної Європи, зокрема в Росії. Автомобіль обладнують кількома модифікаціями нових потужних та еластичних дизельних двигунів. 11-літровий агрегат в залежності від версії розвиває від 330 до 450 к.с., а 13-літровий має 300 або 500 к.с.

Усі двигуни працюють в парі з новітньою коробкою передач I-Shift, яка допомагає надійно та безпечно пересуватись у будь-якій ситуації. Зокрема, є можливість вибратися з в'язкої поверхні за допомогою "розгойдування".

Окрім цього, спеціальний датчик передає точну інформацію про вагу вантажу на коробку. Це забезпечує оптимальне перемикання передач та плавний старт навіть під гору. Система Volvo Engine Brake Plus в парі з I-Shift дає високу потужність гальмування двигуном - 375 кВт при 2300 об/хв. На вантажівку встановлюють новий центральний пристрій для буксирування. Це надійний та міцний інструмент для тягових і маневрових робіт, який витримує навантаження до 25 т.

Дизайн Volvo FMX відповідає новому фірмовому стилю вантажівок шведської марки. Нова верхня решітка та потужна нижня передня секція - ці елементи властиві й іншим машинам серії FM. А трикомпонентний стальний бампер, спеціальна захисна пластина та передня дуга створюють образ надійного вантажного автомобіля.

Міцна конструкція дзеркал стійка до зовнішніх пошкоджень та подряпин, нові стильні фари оснащені захисною сіткою, яка запобігає ударам та не заважає омивачам. Надпотужний захист двигуна оберігає важливі компоненти, паливні баки виготовили зі стійкого матеріалу та підняли на кілька сантиметрів для збільшення кліренсу вантажівки.

У Європі Volvo FMX можна буде замовити вже у вересні, а через кілька місяців автомобіль з'явиться і на ринках інших країн.