Шведська компанія з усіх сил намагається віддалитися від іміджу нудних сімейних автомобілів. Погляньте хоча б на кросовер XC60.
Авто має яскравий дизайн, який зовсім не асоціюється зі сімейним "автобусом". Спортивних ноток кросоверу додають потужні турбодвигуни. Про них трохи згодом, а зараз заглянемо у салон.
Тут шведи продемонстрували все своє вміння робити комфортні автомобілі. Спортивність відійшла на другий план, і це не так вже й погано.
За кермом легко знайти оптимальну посадку. Панель розвернена до водія, все під рукою. Традиційно для Volvo заднім пасажирам буде тіснувато. Компенсували цей недолік шведи величезним багажним відділенням (490 - 1492 л).
Якщо говорити про рівень оснащення, то XC60 випереджає навіть деяких представників преміум-класу. Вже в базі авто має клімат-контроль, якісну аудіосистему, функцію City Safety, яка допоможе уникнути аварій на низьких швидкостях, і ще багато чого цікавого. Ну а список опцій - просто безкінечний.
Стосовно двигунів. Їх у кросовера на будь-який смак - від економного дволітрового турбодизеля (163 к.с., 400 Нм) до динамічного бензинового турбоагрегату V6 3.0 (304 к.с., 440 Нм).
Оптимальним вибором за співвідношенням ціна-оснащення є версія з 2.4-літровим турбодизелем (163 к.с., 420 Нм). Такий XC60 можна обладнати "автоматом" та повним приводом, а коштує все це трохи більше 41 тис. євро.
У тій же ціновій категорії - Mercedes GLK та Audi Q5. Суперники серйозні, але і швед не ликом шитий.