Але ці доопрацювання, зазвичай, спрямовані на виправлення дрібних дефектів або ж знаменують початок застосування нових технологій. В результаті автомобіль стає дійсно кращим. Так відбулось і з Volvo XC70. Не називаючи це рестайлінгом, шведи трохи модернізували кросовер і представили його, як модель 2012 року.

Отож, візуально авто практично не відрізняється. Якщо говорити про екстер'єр, тут варто відзначити хіба що ледь видозмінені фари, нові колісні диски та розширену палітру кольорів.

В інтер'єрі нововведень теж обмаль. Це все той же комфортний XC70 з практичним салоном, якісними матеріалами, чудовою шумоізоляцією і величезним багажником (575 л).

Стосовно змін - передусім згадаємо нове мультикермо та центральну консоль. Далі - мультимедійна система, яка може виводити інформацію з аудіокомплексу, навігатора і телефону на кольоровий дисплей. І, зрозуміло, XC70 не був би Volvo без камер для полегшення парковки, DVD, Bluetooth тощо.

Малувато новинок? Так, якби мова не йшла про зміни у технічній частині авто.

Для оновленого кросовера доступний дволітровий турбодизель, потужністю 163 конячки. Чудовий агрегат - економний, і має величезний запас обертового моменту - 400 Нм.

Модернізували шведи і п'ятиціліндровий дизель D5, об'ємом 2.4. Тепер він видає 215 к.с. (440 Нм), замість колишніх 205 (420 Нм). Також у Volvo запевняють, що їм вдалось знизити розхід пального в обох двигунах на 8%.

Стосовно ходових якостей. XC70 отримав адаптивну підвіску Four-C; привід, зрозуміло, повний. Міжосьовий диференціал блокується електронікою. На легкому бездоріжжі і на горбистій місцевості Volvo поводиться доволі непогано. Спеціальні системи допоможуть як видертись на круту гору, так і спуститися з неї. І для впевненості, шведи збільшили кліренс до 21 см.

Зрозуміло, усі нововведення відобразилися на ціні. Тепер за базовий XC70 доведеться викласти понад 38 000 євро. Серед прямих конкурентів - Audi A6 Allroad, який коштує дорожче, і менш комфортний, але більш "позашляховий" Subaru Outback.