Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Volvo S60; Toyota Avalon

      Драйв 139

      Реакція на новий концепт Volvo була неоднозначною.

      Женева 2009: Volvo S60 Не через дизайн, а через кілька запитань, на які всі хотіли почути відповідь. Чи це - останній Volvo представлений під керівництвом Ford? Чи, можливо, взагалі останнє авто шведського виробника? Обидва запитання вірні та дуже актуальні, і в їхньому вирішенні може допомогти наступне. Через кілька тижнів після автошоу стало очевидним, що цей концепт - останній сконструйований під керівництвом шеф-дизайнера Стіва Маттіна. Він покидає свій пост, а його місце займе не хто інший, як Пітер Хорбері.  Британець розпочав кар'єру в Chrysler, однак згодом перейшов до Volvo. У 1991 році він став головним дизайнером шведського автовиробника і повністю змінив його імідж, відкинувши консервативний квадратний вигляд та надавши новим автомобілям м'яких, заокруглених форм.  І зробив це дуже вдало - радикально інший дизайн сподобався навіть старим клієнтам, і репутація Volvo не постраждала. Можна сказати ще більше, але достатньо й того, що вже через три роки Ford придбав Volvo, а Хорбері очолив відділ дизайну у фордівській Premier Auto Group. Через два роки опісля, британець переїхав до Америки і зайняв пост головного дизайнера Ford. А зараз він повертається у шведську компанію, яка стоїть на новому перехресті у своїй історії. Мало хто не зможе відстежити зв'язок між поверненням блудного сина додому та вже неминучим продажем Volvo.    Toyota Avalon  Навіть у 2007 році, коли все було добре і ніщо не вказувало на насування економічної і паливної кризи, Toyota продала лише близько 70 тис. повнорозмірних седанів Avalon у США. Щоправда, це майже вдвічі більше від кількості проданих E-Class від Mercedes та "п’ятірок" від BMW, втім все одно це - невелике число. Навіть якщо Lexus продав вдвічі менше своїх автомобілів у США того року. Просте везіння, ви можете подумати. Особливо, з огляду на те, що Avalon мало чим вирізнявся з натовпу. У салонах продажу, де спокійний дизайн є ключовим критерієм, ця модель на голову випереджує своїх співвітчизників. Це найбільш непримітне авто з усього модельного ряду Toyota.  Очевидно, що компанія вже відкинула політику дизайну, який нікого не ображає. Принаймні, так можна подумати, дивлячись на маленькі автомобілі. Втім, без сумніву, єдиною візуальною характерною особливістю "Тойот" є те, що у них немає ніяких візуальних особливостей.  Вони недешеві, особливо порівняно з прямими конкурентами, але якщо зважити на відповідний рівень якості та надійності, яким так хизуються набагато дорожчі європейські автомобілі, то все має сенс. Але Avalon - це просто велика Camry, і сконструйований на тому ж заводі. У 2007 році Toyota продала майже півмільйона Camry, що ставить продажі моделі Avalon на відповідний рівень.   
      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук