Спочатку фірмовий стиль компанії створили в 1997 році, коли і була заснована компанія. У прес-релізі зазначається, що за 14 років стиль змінювався незначно, а логотип і корпоративні кольори залишалися колишніми. Компанія вирішила провести рестайлінг минулого року. Тоді ж провели конкурс серед креативних агенцій, переможцем в якому стало консалтингове агентство Wolff Olins. Проте в повідомленні компанії наголошується, що це не єдиний партнер, з яким працювала "Євросеть".
Компанія вирішила модернізувати бренд, однак при цьому зберегти основні корпоративні кольори та впізнаваність. Разом з жовтим, який стане більш теплим, компанія планує використовувати білий, чорний і небесно-блакитний кольори. Зміни головним чином торкнуться зовнішнього вигляду салонів, де планують провести "модернізацію викладки та ергономіки магазинів".
На рестайлінг компанія збирається витратити 3,2–4 мільярди рублів — приблизно 140 тисяч доларів. Переоформлення одного салону може обійтися компанії від 800 тисяч рублів до 1 мільйона — близько 35 тисячі доларів. Компанія планує, що після проведення ребрендингу доходи збільшаться на 10–20%.