Таким чином, авто, що працюють на традиційному пальному, поступово виведуть не тільки з міст, але й із міжміських трас, пишуть “Ведомости” з посиланням на дані Єврокомісії. Вже до 2030-го більш ніж половина всіх перевезень пасажирів і вантажів на відстань понад 300 км має здійснюватися водним або залізничним транспортом. Нині ж на залізницю припадає не більше 8% перевезень.

До 2050-го до 40% авіапалива має скласти альтернативне пальне з низьким рівнем викидів, на 40% планують скоротити і викиди морських суден.

Завдяки такій програмі викиди вуглекислого газу до 2050 року скоротяться на 80-95%, у порівнянні з 1990 роком, а Європа менше залежатиме від поставок нафти, яку торік імпортувала на 210 млрд. дол. Тим часом опоненти називають такі плани ЄК "божевільними" та руйнівними для економіки.