Керівники проекту розробили соціальну рекламу, головним героєм якої став містер Фрутнес. За задумом, він повинен привернути увагу дітей до здорового харчування. Його розкрутка тривала 4 роки і обійшлася недешево, а висновки, до яких дійшли експерти, виявилися загальновідомими вже протягом кількох десятиліть. Як тільки дані про затрати на кампанію потрапили до відкритого доступу, фруктова ініціатива ЄС викликала шалений шквал критики.
Євросоюз витратив 14 мільйонів євро, але таки довів корисність фруктів
Взірцем марнотратності назвали політики нову ініціативу ЄС з популяризації вживання фруктів. Кругленька сума покрила витрати на лабораторні тести та зарплатні більш ніж двом сотням експертів, задіяним у проекті.


