Компанія пов'язує збитки 2010 року з суперечкою зі страховиками стосовно пожежі в тунелі під Ла-Маншем у вересні 2008 року. Керівництво Євротунелю також заявило, що витрати на обслуговування боргу торік підвищилися більш ніж на чверть - до майже 250 млн. євро.
Втім, у майбутнє компанія дивиться з оптимізмом. Так, оператор прогнозує, що висока ціна на нафту протримається ще декілька місяців, відповідно, електропотяги матимуть перевагу над конкурентами. Для прикладу, низка авіакомпаній вже заявили про збільшення вартості своїх перевезень через подорожчання пального.
Крім того, Євротунель планує розширити свої маршрути до Амстердаму, південного сходу Франції та Швейцарії. Це збільшить охоплення ринку до 3-4 млн. пасажирів на рік.