Проте, ріелтори за такою тенденцією не встигають. Вони за звичкою віддають перевагу паперовим виданням при пошуку і розміщенні об'єктів.
"За моїми спостереженнями по середніх і дрібних агентствам нерухомості близько 20% реально можуть ефективно використовувати Інтернет в своїй роботі. Розрізненість ріелторного ринку і розрізненість інформаційних потоків в ріелторському ринку сприяють тому, що ріелтори не користуються інформацією в Інтернеті. Це біда більша за ріелторів, нід біда наших споживачів, покупців, продавців", - каже генеральний директор Київського центру нерухомості Наталія Наумець.
За даними експертів, у сусідній Польщі 72% ріелторів вже не користуються спеціалізованими друкованими ЗМІ, адже вважають їхні послуги неефективними. Підстібнути українських колег до використання ефективнішого інформаційного каналу міг би економічних фактор. Адже, розміщення оголошення в Інтернеті, як правило, безкоштовне на відміну від друкованих ЗМІ, частина з яких платні.