Уже з вересня українці мали б потрапити до Англії, Швеції, Німеччини, Нідерландів та Польщі.

Ми почнемо з двох аеропортів. Відкриємо чотири маршрути з Києва. Сім зі Львова. Щороку ми плануємо перевозити більше півмільйона пасажирів. І наша компанія дозволить створити 380 нових робочих місць в Україні,
– заявив комерційний директор Ryanair Девід О'брайан.

Переговори йшли з двома київськими аеропортами. Проте раптом летовища відмовились. Бо начебто Рейнейр вимагає низьку оренду. А "Бориспіль" узагалі відправив компанію до Гостомеля, який займається вантажними перевезеннями.

Буквально через день після відмов міністр упевнено заявив: аеропортам таки доведеться працювати з Райнейром. Попри внутрішній супротив. У Борисполі не проти. Проте коментувати ситуацію поки не хочуть.

У цій історії є ще один нюанс. Експерти говорять про монополіста, який не зацікавлений у конкуренції. Часто найдешевші квитки в МАУ в декілька разів дорожчі від Райнейру. Люди причетні до МАУ усе спростовують. Проте проблема може бути в іншому. З Райнейром аеропортам складно заробляти.

Попри усі ці розбірки, українці уже можуть українці можуть полювати за дешевими квитками лоукоста. Утім пам’ятайте, що такі компанії заробляє на послугах, які зазвичай входять до вартості звичайних квитків інших перевізників.

Читайте також: Ryanair в Україні: коли і за скільки українці зможуть літати в Європу дешево

Скажімо, за додатковий багаж з вас візьмуть щонайменше 10 євро. До того ж, лоукост літає в аеропорти, з яких далеко і дорого добиратися.

Нагадаємо, Одна з найбільших міжнародних авіакомпаній Qatar Airways заявила, що з сезону 2017-2018 здійснюватиме польоти з Києва.