Виготовлення взуття це доволі виснажлива праця - тут все роблять вручну. А це означає, що черевики Meindl не можуть бути дешевими. Ця класична модель коштує 250 євро. Виготовляти взуття у Німеччині не надто вигідно. Тому Meindl має фабрики в Угорщині та Словенії. Крім того компанія імпортує взуття з Китаю.

"У Німеччині ми виготовляємо лише якісні черевики. Інші тут просто не куплятимуть. Тому вони дорогі. Це наприклад оригінальний двічі прошитий гірський черевик", - каже генеральний директор компанії Meindl Лукас Майндл.

Класичне взуття компанії Meindl виготовляють близько 230 працівників. З роками все важче і важче знайти фахівців, які б мали достатню підготовку та досвід для цієї нелегкої праці. І це чимала проблема для Лукаса. Адже йому часто доводиться заспокоювати нетерплячих клієнтів, які змушені тижнями чекати, поки їм привезуть замовлене взуття.

"Ми по вуха у замовленнях. Але ми не можемо задовольнити попит, попри те що працюємо понаднормово. Наші працівники високопрофесійні фахівці, та навіть їм не вдається досягти поставлених цілей", - каже генеральний директор компанії Meindl Лукас Майндл.

І хоча компанія виготовляє більше взуття, аніж зазвичай, Meindl не може дозволити собі, аби від цього постраждала якість. Тому кожен черевик проходить цілу низку тестів на фабриці. У компанії також приділяють багато уваги комфорту взуття, аби покупцям не доводилося розношувати черевики цілу вічність.

Компанія Meindl має навіть власний музей - тут вся її історія. Інколи вірні клієнти присилають Лукасу свої старі черевики. Зокрема моделі, які вже зняли з виробництва. Такі раритети і стають експонатами у музеї. А ще тут можна побачити взуття для справжнього Гулівера.

"Ми розпочали виробництво черевиків 70 розміру з нагоди 70-річчя мого дідуся. Ми не знали, чи комусь такі гіганти знадобляться. Однак, взуття зацікавило одного американця, який справді носить такий розмір. Чоловік задоволений, що і для нього знайшлися черевики Meindl", - каже генеральний директор компанії Meindl Лукас Майндл.

Лукас щасливий, що може задовольнити найрізноманітніші потреби своїх клієнтів і не має наміру зупинятися на досягнутому.