Проект, який запустили на початку березня в тестовому режимі, виправдав очікування Warner Bros і компанія оголосила, що в прокаті на Facebook з’являться ще п’ять фільмів: дві частини саги про чарівника Гаррі Поттера, "Обман", "Життя як ми його знаємо" і "Yogi Bear".

Вартість перегляду фільму становить 3 долари або 30 FB кредитів — внутрішньої валюти соцмережі. Це дасть користувачеві доступ до обраної стрічці на 48 годин. Протягом цього часу фільм можна переглядати необмежену кількість разів.

У свою чергу, Facebook закликає до співпраці й інші кінокомпанії, пропонуючи соцмережу в якості основної платформи для розвитку проектів. У січні Facebook посіла в США шосте місце серед найбільш популярних сайтів з відеоконтентом.