Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Wikileaks: Ющенко назвав власників "РосУкрЕнерго"

02:55, 18 січня 2012 2179 Читать новость на русском
Віктор Ющенко
Віктор Ющенко / ТСН

Екс-президент України Віктор Ющенко говорив американським дипломатам про причетність до компанії "РосУкрЕнерго" Леоніда Кучми та Володимира Путіна.

Про це йдеться у депеші тодішнього американського посла Джона Гербста від 25 січня 2006 року, яка була оприлюднена сайтом Wikileaks.

Гербст описує зустріч із Ющенком, яка відбулась 23 січня 2006 року, та на якій також були присутні помічник держсекретаря США з європейських і євразійських справ Даніель Фрайд і помічник держсекретаря США з питань економіки та бізнесу Ентоні Вейн.

За словами Гербста, в розмові Віктор Ющенко "не виключив того, що ідея створення "РосУкрЕнерго" могла належати президенту Кучмі в 2002 році". Гербст називає компанію "підозрілою" та "непрозорою", а також зауважує, що роль її на ринку зростає.

Судячи із депеші, Ющенко назвав власниками "РосУкрЕнерго" Володимира Путіна та нинішнього президента Росії Дмитра Медвєдєва.

З боку України "РосУкрЕнерго" очолювали Леонід Кучма і тодішній глава "Нафтогазу" Юрій Бойко, говориться у депеші. Проте посол зауважує, що Ющенко сумнівався, що схема власності була настільки простою.

Гербст також пише, що Віктор Ющенко обіцяв документи стосовно власників "РосУкрЕнерго" та діяльності компанії, проте так і не надав їх.

Джерело: kyivpost.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук