Разом з тим, розробники впровадили технологію Force Touch, доступну для власників iPhone 6s і новіших моделей, а також випустили адаптований додаток для власників iWatch. Незабаром компанія реалізує сервіси і для власників розумних годин на ОС Android.

Відзначимо, програма лояльності "Прайд" компанії WOG дозволяє накопичувати бонуси при здійсненні покупок в мережі АЗК і міських кафе, і використовувати їх як валюту для нових покупок. У той час як мобільний додаток WOG PRIDE пропонує більш широкий функціонал. До перерахованих можливостей, користувач може заздалегідь купити кави і паливо онлайн, вибрати на карті найближчі АЗК або кафе, прокласти маршрут до вибраного пункту, оцінити гостинність співробітників, отримувати персональні спец пропозиції. Додаток доступний для користувачів смартфонів на платформах ОС Android і iOs.

За даними WOG, 45% користувачів додатку PRIDE доводиться на власників iPhone і 55% користуються телефонами на ОС Android.

Завдяки розширенню функціоналу, реалізації інноваційних рішень і адаптацій сервісу під тренди компанія WOG стимулює клієнтів переходити з використання пластикової карти "Прайд" на її мобільний додаток.

Глава Digital відділу компанії WOG Дмитро Демидов не приховує, що підключення до технології Force Touch і випуск окремого додатка під розумні годинник Apple продиктовані тим, щоб догодити клієнтам сервісу, підвищити їх лояльність за рахунок надання унікальних послуг, спростити використання програми лояльності, прискорити процес здійснення покупок і в цілому висловити турботу компанії про клієнтів. За його словами, бізнес повинен прагнути полегшити споживачеві життя і допомагати йому економити час.

Таким чином, з появою Force Touch зменшується кількість кліків, щоб вибрати в додатку потрібну опцію. Користувач може просто затримати палець на іконці WOG в меню екрана телефону і далі вибрати необхідний популярний функціонал "карта Прайд", "найближчий АЗК", "ціни на паливо", "баланс бонусів".

У свою чергу для власників iWatch c PRIDE спрощується розрахунок на касі.

"Якщо ви купили паливо або кава онлайн заздалегідь, то з додатком для iWatch на касі вам досить показати QR-код карти ПРАЙД зі свого годинника, не дістаючи з кишені телефон або гаманець. Нехай клієнт витрачає час на насолоду смаком нашого кави, а не на мільйон маніпуляцій з пластиком ", підкреслив Дмитро Демидов.