15 вересня на KMW 2021 виступить спеціальний гість форуму – Рендалл Броман, старший віцепрезидент LS Distribution (Mediawan Group, Франція) із доповіддю про перспективи дистрибуції контенту у контексті бурхливого розвитку ринку VoD. Секція організована у партнерстві з La Fabrique des Formats (Франція).
"Ринок VoD стрімко розвивається – зараз у Європі він займає 10%-ву частку глобального бізнесу, і з такою динамікою вже через 5-10 років він має усі шанси вийти на провідні економічні позиції. За даними Європейської аудіовізуальної обсерваторії, присутність VoD у Європі на даний момент є досить потужною – Netflix та Amazon представлені у 27-ми країнах-членах ЄС, YouTube Premium та Apple TV – у 26-ти. В результаті зростання впливу VoD платформ, особливо американських, постає потреба переосмислення звичних алгоритмів роботи європейського сектору дистрибуції контенту, і в ньому як Україна, так і Східна Європа загалом, повинні віднайти своє місце", – коментує пан Броман.
Кар'єра Рендалла Бромана в аудіовізуальній індустрії розпочалася у 1989 році на Twentieth Century Fox International Television, де він 6 років працював комерційним директором, а згодом і віцепрезидентом, відповідаючи за правовий аспект дистрибуції групи в Центральній, Східній та Північній Європі.
У 2004 році він приєднався до Power Corporation в якості керівника європейського напряму продакшену компанії, де особисто контролював переговори щодо прав на телевізійні формати, зокрема такі як "Pop Idol". Після роботи на посаді віцепрезидента відділу продажів у RHI Films, пан Броман повернувся до Power Corporation на пост президента, де відповідав, зокрема, за сектор міжнародних продажів.
Як візіонер глобального та локального медіаринку із потужним міжнародним досвідом, у 2011 році він приєднався до Studiocanal TV, де 4 роки працював віцепрезидентом. З 2017 року і дотепер він обіймає посаду старшого віцепрезидента LS Distribution (входить до складу Mediawan Group), одного з ключових гравців Франції у сфері дистрибуції контенту та міжнародної копродукції, що володіє каталогом на понад 10 тис. годин контенту.
В межах доповіді експерт представить аудиторії KMW також нову міжнародну освітню програму Audiovisual Distribution Training (ADT), яку незабаром запустить La Fabrique des Formats. Програма ADT спрямована на підготовку дистрибуторів – фахівців, стратегічно важливих для становлення якісної екосистеми обігу аудіовізуальних творів. Програма надасть можливість розвивати стратегічні, юридичні та комерційні навички в аудіовізуальному секторі. Більш детальну інформацію буде оголошено на KMW 2021.
La Fabrique des Formats – це французький кластер, присвячений аудіовізуальним та цифровим інноваціям у сфері форматів, побудові нових партнерських взаємин у всьому світі з метою створення сталої міжнародної мережі для промоції та підтримки виробництва локальних форматів та їх дистрибуцію на глобальному ринку контенту.
11-ий Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK 2021 проходитиме 14-15 вересня у гібридному форматі – події відбуватимуться наживо з обмеженою кількістю глядачів у Hyatt Regency Kyiv з прямою трансляцією на аналітичному медіаресурсі Media Business Reports (MBR).
У дводенній програмі KMW 2021 – 20 секцій: панельні дискусії, презентації, доповіді та inspіration talks за участі міжнародних медіаекспертів, трендсеттерів аудіовізуальної індустрії, державних управлінців та топменеджерів провідних українських медіакомпаній та продакшенів. Учасники форуму дізнаються про останні тенденції, успішні кейси та нові цінності в аудіовізуальній індустрії, інноваційні технології та їх використання провідними медіакомпаніями.
Ознайомитися з програмою, обрати формат участі та зареєструватись можна вже на офіційному сайті KMW 2021.