Джорджіо Армані — взірець чоловіка, який завдяки наполегливості, постійному самовдосконаленню досяг неймовірних висот. У світ "от кутюр" Армані прийшов у віці, коли багато хто вже сподівається на тиху пенсію.
Армані міг зробити кар’єру лікаря, однак, після двох років навчання у престижному медичному університеті молодий парубок із П'яченци зав’язав з цією справою. Не особливо надихнула його і служба в армії. Майбутній кутюр’є влаштувався простим робітником в один із найбільших торгових центрів Мілану — La Rinascente, і це певною мірою й визначило його долю як модельєра.
Відчуття стилю та смаку допомогли Джорджіо Армані отримати відповідальну посаду оформлювача вітрин, і згодом "вирости" до закупника одягу у магазині. Тут він отримав змогу в деталях оцінити крій, вивчити тканини, розгледіти кожен шов. І саме тут він познайомився зі знаним на той час модельєром Ніно Черруті, а згодом став його помічником.
Читайте також: Історія успіху. Міучча Прада вдихнула друге життя в сімейну справу
Довгий час Армані шиє і кроїть для компанії Hitman. Паралельно він співпрацює з іншими корифеями моди — Унгаро та Зенья. Свою першу чоловічу колекцію prêt-a-porter Джорджіо Армані випустив у 1974-му. Йому вже було 40 років. "Візитівкою" Армані став класичний костюм — практичний і елегантний, який можуть носити як чоловіки, так і жінки.
Вловивши, звідки дме модний вітер, Армані відкриває для себе нове поле діяльності — він шиє одяг для героїв фільмів. Так він завоював славу серед акторів. На червоних доріжках у костюмах від Армані дефілюють Мішель Пфайфер, Роберт де Ніро, Рассел Кроу.
Сьогодні холдинг "Армані" об’єднує десятки компаній, які займаються виробництвом аксесуарів, годинників, окулярів, парфумерії. А також — розробкою дизайну та виготовленням предметів домашнього інтер'єру.
Джорджо Армані є співвласником готелю, який займає з першого по 39-ий поверхи найвищої будівлі світу — дубайського Бурдж-Халіфа. А ще у нього є свій готель у Мілані. Журнал Forbes оцінює статки кутюр’є у понад 8 мільярдів доларів.
Джорджіо Армані — сьогодні це не просто ім’я визнаного законотворця моди, не просто відомий на увесь світ бренд, це історія: як із мізерного старту можна досягти феноменального успіху.