Кирило присвятив відеоіграм майже половину життя, однак він не просто геймер зі стажем. Відеоігри — його хліб. Він розробляв такі всесвітньо відомі ігри "Сталкер" та "Метро".
Зараз ігри мають практично нескінченні можливості і наближаються до реальності, що ховає в собі серйозну проблему втечі у віртуальність від проблем реального життя.
Дивіться також: Комп'ютер навчили підробляти стиль Ван Гога і Пікассо
Доросла людина сама вирішує, коли час вставати йти від комп'ютера, проте дитина не завжди може зупинитись.
Коли за дітьми дуже дивляться, коли дітей опікають, коли немає самостійності і свободи, діти не навчаються долати перешкоди. І от в іграх вони намагаються себе проявити,
— вважає психолог Світлана Васьківська.
Автор сюжету — Олексій Годзенко.