Про це повідомляє прес-офіс проекту "Програма комунікації реформ в Україні".
Грай, Око та Тур у притаманній їм винахідливій манері використовують всі можливості сучасного світу. Вони знаходять шляхи як розумно економити власні статки та при цьому ще й інвестувати в українську енергетику.
Серія інфографік "Як козаки енергонезалежніcть розвивали" – частина комунікаційної кампанії, щоб привернути увагу широкої громадськості до змін у енергетичному секторі.
Автори розраховують, що образи, знайомі українському народу вже 50 років, додадуть емоційного забарвлення та довіри до поточних змін.
Медіа-кампанія за участі персонажів легендарного мультфільму, окрім інфографік, включатиме створення відео-роликів, радіо-роликів та дотепних коміксів для друкованих ЗМІ та Інтернет-медіа.