Росіяни вдруге з моменту злочинної анексії українського Криму встановили заборону на рух усіх суден у Керченській протоці. Виняток було зроблено, що і не дивно, лише для кораблів військово-морського флоту та федеральних органів безпеки Росії.

У розпорядженні російської адміністрації морських портів Чорного моря йдеться про те, що причиною перекриття стало “забезпечення безпеки мореплавства при проведенні морських операцій при будівництві транспортного переходу через Керченську протоку”.

Отже, тут ми повертаємося до головного пропагандистського проекту режиму Владіміра Путіна – так званого “Кримського мосту”. Про намір збудувати транспортний перехід між Таманським півостровом та окупованим Кримом російська влада оголосила у березні 2014 року, коли там з’явилися так звані “зелені чоловічки”.

Читайте також: Чи наважиться Дональд Трамп передати Україні летальну зброю

Згідно з планами російської окупаційної адміністрації, будівництво має бути завершене до кінця 2018 року. Але вже на етапі проектування з’явилися серйозні сумніви, що будівництво буде завершене. Справа в тім, що зведення такої складної інженерної споруди суттєво ускладнюється тектонічним розломом, який іде дном Керченської протоки, великим шаром мулових відкладень та навіть грязьовими вулканами. Одним словом, сама природа натякає, що зводити міст між Кримом та Росією недоцільно і небезпечно.

Міст був потрібний нацистам для наступу на Кавказ, але завершити його німці не встигли через втрату стратегічної ініціативи. І ось нарешті слідами Адольфа Гітлера вирішив піти інший диктатор – російський президент Володимир Путін. А що йому ще лишається робити? Америка та Євросоюз запроваджують все нові санкції, економіка стагнує. За оцінками російських економістів, запас міцності пенсійного фонду складає близько трьох років, а вже у березні 2018 року пройдуть президентські вибори.

Тому з рукава для невибагливих росіян витягнуто старого замасленого туза у вигляді будівництва мосту через Керченську протоку. Ця мегаспоруда має всі шанси стати прижиттєвим монументом старіючому Путіну. Так само як свого часу БАМ – Байкало-Амурська магістраль, яку пам’ятає старше покоління українців, стала пам’ятником епохи генсека Леоніда Брежнєва. Проте з одним уточненням, у Брежнєва не було своїх олігархів, які б крали мільярди доларів на будівництві БАМу, у Путіна вони є. І звати його Аркадій Ротенберг.

Читайте також: Що приховується за скандальною заявою ватажка терористів Захарченка

Не зважаючи на те, чим завершиться ця імперська забаганка, всі авторитарні режими завжди завершують одним і тим самим. В кращому випадку, їх чекає або перебудова, або швидкий колапс. До речі, те саме стосується і самого Кримського мосту. У 1945 році міст через Керченську протоку банально розвалився, аналогічна доля може чекати і на його сучасного спадкоємця.