За його словами, він надасть "невеликий термін" міліції для того, щоб порядок в підконтрольній Україні частині Донецької області був "набагато кращим, ніж у Києві".

Судячи з цієї заяви, п. Жебрівський врахував помилки свого попередника пана Кіхтенко, коли Москаль заявляв про безкомпромісну боротьбу з контрабандою, а пан Кіхтенко взагалі заявляв, що він налаштований на лояльний розвиток подій, тобто на встановлення прямих економічних зв'язків.

Коментуючи вимогу Жебрівського до правоохоронців Донеччини, навести порядок в регіоні або піти у відставку, хотів би спитати у останнього — Чому пан Жебрівський замкнулося на одному відомстві, а саме: МВС, адже міліція там майже не впливає на контроль за незаконним перевезенням товару? Основні гравці там — Збройні Сили України, прикордонні війська та фіскальні органи і відповідно, антитерористичний центр в особі СБУ. Міліція там остільки оскільки. Питання вирішується не на рівні обласних МВС.

Між Україною і "ДНР"/"ЛНР" немає кордону

Говорити про контрабанду в прифронтових районах Донбасу не можна, тому що цей термін можна застосовувати лише до суб'єктів міжнародного права — державам.

Контрабанда — це незаконне перевезення (переміщення) товарів або інших предметів через митний кордон (державний кордон). Під незаконним переміщенням у цьому разі розуміється таке переміщення, яке здійснюється з порушенням встановлених процедур, а також переміщення таких товарів, переміщувати які заборонено або обмежено за законом.

Нагадаю п. Жебрівському, що тимчасово окуповані райони Донецької та Луганської областей все ж є територією України, тому ні про яку контрабанду говорити не можна. Якщо хочемо побороти це явище як таке, то треба визнати, що у нас відбувається НЕ АТО, а військові дії, а відповідно ввести військовий стан і визначити ці території, як тимчасово окуповані. Тоді буде зрозумілий їх юридичний статус.

Зараз абсолютно незрозуміло, що означає наявність прикордонних нарядів на блокпостах.

Лінія розмежування — це не державний кордон

Якщо лінія розмежування — це державний кордон, тоді ВРУ має офіційно визнати т.зв."ДНР "та" ЛНР ", а Президент взяти на себе персональну відповідальність за появу на теренах України цих квазіреспублік.

Тобто, ми граємо в ці поняття (контрабанда та прикордонні війська), даючи можливість існування самому факту контрабанди і фактично, не заявляючи офіційно, ми визнаємо факт існування цих квазіреспублік. Інакше важко пояснити перебування прикордонних військ в районі т.зв."лінії розмежування".

Проблему контрабанди в прифронтових районах можна подолати простим способом — запропонувавши програму "вугілля в обмін на продовольство". Вугілля постачається з території, яку тимчасово контролюють бойовики, а з нашого боку йде продовольство. Ця схема відпрацьована і успішно працює під егідою міжнародних інституцій. Подібна програма" Нафта в обмін на продовольство" діяла в Ірані і в Іраку під егідою ООН. Все дуже прозоро і дуже чітко, і автоматично відпадає питання т.зв."контрабанди" та закупівлі Україною вугілля.

До речі, п.Жебрівський, у губернатора немає повноважень виставляти ультиматуми начальнику міліції чи прокуратури.

Висновок. Замість одного губернатора-популіста Москаля,ми отримали поповнення у вигляді ще однієї медійної персони,яка замість вирішення нагальних кадрових проблем та питань пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності " кращим, ніж у Києві" відтепер буде під телекамери зупиняти вантажівки з пивом, ігноруючи при цьому свої прямі функціональні обов’язки.

Читайте також. Боєць: Блокувати Донбас просто так, щоб вони мучилися — безцільно