Розвивати внутрішній туризм та заваблювати закордонних гостей в Україну – справа не з легких. Саме цим і займаються останні кілька років майже всі регіони. Однак Україна не потрапила в десятку країн за кількістю туристів.

До прикладу, зробити відомим "Сорочинський ярмарок" в Україні та світі коштувало багато зусиль. Фестиваль щороку відвідують понад 300 тисяч осіб з 45 країн світу. Якщо раніше туди їздили скуповуватись, то тепер це великий фестиваль.

Читайте також: Гончарний фестиваль проходить на Полтавщині

Однак області треба ще багато працювати над власним іміджем. Там збираються розробити впізнаваний дизайн для інфраструктури усієї області. Також розмістити кілька бігбордів на найбільших трасах України та створити промо-ролик. Однак для реалізації усіх планів Полтавщині не вистачає близько мільйона гривень, тому для створення бренду області влада активно залучає місцевих інвесторів та талановиту молодь.