Заводи, які виготовляють світлофори, мають адаптувати їх до потреб та вимог тисяч різних юрисдикцій.

Корпорація "Маккейн" спеціалізується на виготовленні як пластикових, так і алюмінієвих світлових коробок. Чимало американських юрисдикцій обирає алюміній, тому що він майже не піддається корозії і витримує потужні вітри. Він легкий, але достатньо міцний, аби встояти при вітрі зі швидкістю 150 кілометрів на годину.

Допоки алюміній не перетворюється на захисну оболонку, з ним працюють у рідкій формі. У заводській ливарні блоки розміром з лоток яєць плавлять у величезному колінчастому тиглі при температурі 1200 градусів. Розплавлений метал після цього потрапляє у ливарну форму з фарбою – серце майже 5-тонної машини з гідравлічним пресом. Спочатку машина герметизує разом дві половинки прес-форми. Увесь процес закінчується менш, як за хвилину.

Гаряче мастило проходить по каналах у прес-формі, аби підтримувати температуру на рівні 300 градусів.

На заводі працює ще одна виробнича лінія, яка продукує корпуси з суміші пластику та скловолокна. Вуглецевий пластик не піддається корозії і витримує ультрафіолетові промені, які зазвичай роблять пластмасу крихкою. Ще більшої міцності додає скловолокно.

Пластиковий скловолоконний матеріал використовують у вигляді гранул. При температурі 435 градусів їх розплавляють і наповнюють форми з силою рівною 600 тонн. Після затвердіння їх обробляють так само, як алюмінієві корпуси.

І пластикові, і алюмінієві корпуси однаково обробляють при збірці. Спеціалісти скріплюють їх у набори за індивідуальними замовленнями.

Світлові гнізда складають на окремій невеликій лінії виробництва. До кожного гнізда приєднується електричний провід. Тоді спеціальна машина пробиває заклепки всередині гнізда, щоб добре закріпити дроти в місці.

Чимало сучасних світлофорів замість лампочок використовують світлодіоди. На їхнє виготовлення потрібно витратити більше коштів, але вони світять яскравіше, витрачають у 7-8 разів менше електроенергії, а термін експлуатації – у десять разів довший.

Система світлофорів пов’язана, збій в роботі одного викличе неполадки в усій мережі. І ось, коли лампочки та дроти перевірені їх можна пакувати для відправки.

Вже через деякий час в якомусь із куточків країни від них залежатиме безпечне добирання автомобілістів та пішоходів додому.