Ціна слова в мережі
З новими технологіями з’являються і нові способи заробітку. Ще коли пошук в Інтернеті розвивався, гіганти ринку шукали нових шляхів збагачення. Розставити цінники на словах в мережі їм допоміг Марк Діпаола.
Власне, він завжди попереду інших: чи за кермом свого електромобіля “Тесла”, чи вдома в Каліфорнії, чи на старті нового бізнесу. Детальніше про історію успіху Діпаоли дивіться у відеосюжеті.
Перфектні переклади
Ліз Елтінг завжди любила вивчати іноземні мови. В далекі 90-ті вона зауважила, що насправді хороших перекладачів дуже мало. Заручившись підтримкою свого шкільного друга Філа Шейва, вона, не гаючи часу, створила перекладацький центр – TransPerfect. Як розвивалася компанія – дивіться у відеоматеріалі.