Мета проста – довести, що в Україні з’явився гідний конкурент всесвітньо визнаним лідерам галузі. До складу журі увійшли кращі сомельє України різних років, та бренд-амбасадори відомих міжнародних алкогольних марок. Для дегустації напої налили в однакові графини та закодували, щоб сомельє і гадки не мали, що саме куштують. Єдине, на що орієнтувалися профі у винесенні вердикту порядковий номер зразка. За підсумками дегустації Український бренд Green Day EVOLUTION увійшов до трійки лідерів.

Іван Бачурин, президент Асоціації сомельє України: "Дуже тішить, що в ході дегустації ми прийшли до висновку, що продукт, який виробляється в Україні, може конкурувати зі світовими брендами преміум-класу".

Представники компанії виробника не здивовані таким результатом.

Сергій Корольчук, маркетинг-директор компанії "Алеф Віналь": "Звичайно, ми задоволені такою високою оцінкою, але я б не сказав, що вона стала для нас неочікуваною. Green Day EVOLUTION це результат трирічної роботи міжнародної команди, завданням якої було створити продукт здатний не тільки конкурувати, а й перемагати визнаних світових лідерів ринку! Сьогоднішня дегустація лише підтвердила, що – ми дійсно створили продукт світового рівня!"

У компанії кажуть, що подібні перемоги створюють позитивний імідж українських виробників у світі. А українці отримали вітчизняний продукт світового рівня.