Проте це не оригінали картин, а цифрові копії, відтворені зі 100-відсотковою достовірністю.

На виставці зібрані усі роботи майстра з понад 100 музеїв світу. Розмістили їх у хронологічній послідовності. Насправді зібрати усі твори великого голландця під одним дахом нереально - надто багато коштів та часу треба було б витратити на охорону колекції картин.

Тож дизайнери створили копії абсолютно всіх робіт майстра - а це 317 картин, 285 гравюр та понад 100 малюнків. Всі полотна мають такий вигляд, ніби щойно Рембрандт наніс останні мазки фарби.
Для досягнення такого фантастичного ефекту залучили і провідних програмістів, і дизайнерів, і істориків, і мистецтвознавців. Результати роботи повинні були дати відповідь на питання - який насправді вигляд мали роботи Рембрандта? Адже незважаючи на спеціальні умови зберігання, безжальний час пошкодив полотна. Потьмянілі кольори та потріскана фарба, заважають сповна оцінити красу картин.

Під час створення цифрових копій науковці виявили ще одну важливу деталь - лак, яким покривали картини, з часом надавав фарбам певного відтінку жовтизни. Тому кольори полотен спотворені.

”Коли ви дивитесь на цей шолом, то бачите тінь, але коли картину відтворять, то тінь зникне. Ми намагаємося відтворити оригінал в повній мірі, тому часом можна побачити абсолютно нові деталі”, - каже спеціаліст з цифрового відтворення картин Аріан Хесслінг.

Після остаточних правок цифрових файлів їх друкують на величезних принтерах для білбордів. Усі роботи - від першого фотографування картин до їхнього друку - створювали під пильним оком професора Ернста ван де Ветерінга, всесвітньо відомого спеціаліста з робіт Рембрандта. Дослідженням картин великого митця він присвятив 40 років свого життя.

Без сенсацій під час оцифрування робіт не обійшлося - авторами кількох десятків робіт виявилися учні або ж послідовники Рембрандта. Насамкінець мусимо попередити - якщо після огляду цифрової експозиції, вам пощастить побачити оригінали робіт Рембрандта, будьте готові до того, що вони вам видадуться старими, бляклими та нецікавими.