Аналіз показав, що інтереси школярів не збігаються з середньостатистичними запитами користувачів ресурсу.

Під час проведення шкільних держіспитів "Яндекс" обробляв щодня 300 тисяч пошукових запитів зі словом "ЕГЭ" від 100 тисяч користувачів. У ході аналізу подальших пошукових запитів цих користувачів, а "Яндекс" припустив, що більшість з них становили старшокласники, виявили, що найбільш популярними темами запитів стали шкільні заняття, різні товари, а також музика й ігри.

Виявилося, що в період здачі іспитів школярі починають активно цікавитися навчанням, у тому числі вузами, а також пошуком роботи. При цьому відразу після закінчення держіспитів інтерес до пошуку пропозицій про роботу значно знижується.

Користувачі "Яндекса", які цікавилися ЕГЭ, задавали більше пошукових запитів про хобі, ігри та соцмережі, ніж середній користувач ресурсу. При цьому найбільш популярною у звичайних користувачів пошуковика темою є товари, які розділили друге-третє місце з іграми у старшокласників.