У компанії "Яндекс" у свою чергу, прокоментували інформацію про заяву НБУ, пояснивши, що "Яндекс.Деньги" не працюють на території України і не відкривають для своїх користувачів банківських рахунків.

"На даний момент у сервісу "Яндекс.Деньги" немає окремого представництва в Україні, і прямої роботи за межами Росії, у тому числі на території України, компанія не веде. Вимоги НБУ ніяк не суперечать тому, щоб надавати послуги українським користувачам на території інших країн: наприклад, Росії (як це роблять "Яндекс.Деньги"), або Сінгапуру (як це робить PayPal). Зауважимо, що ми не є банком і не відкриваємо користувачам банківських рахунків", — прокоментувала ситуацію PR-менеджер "Яндекс.Україна" Наталія Журавльова.

"Зараз жителі Україні користуються зручними сервісами Яндекс.Денег, російського оператора електронних грошей, так само, як вони використовують можливості інших іноземних сервісів — наприклад, Skype, World of Warcraft або Facebook. Про обмеження на роботу українських інтернет-користувачів з іноземними проектами в інтернеті НБУ нічого не заявляв", — додала Наталія Журавльова.

Генеральний директор "Яндекс.Деньги" Євгенія Завалішина також повідомила, що компанія поки лише розглядає можливість виходу на український ринок.

"Ми не бачимо нічого несподіваного в заяві НБУ про те, що "Яндекс.Деньги" в даний момент не мають права надавати свої послуги на території Україні, бо розуміємо ситуацію рівно так само. Саме тому ми поки не працюємо на території Україні, а тільки розглядаємо таку можливість. Поки ж ми надаємо послуги російської компанії нашим користувачам, у тому числі, в Україні", — сказала Євгенія Завалішина.