Design Annual - одна з небагатьох можливостей зустрітися з молодими дизайнерами-інноваторами. Знайомтесь - це архітектор Юрґен Майєр з Берліна. Тут він презентує проект "Парасольки для міста".

"На мою думку, для сучасних міст характерна комплексна мережа інфраструктури, природи, комерції, релігії та мистецтва. Саме ці взаємозв'язки та одночасність роблять міста тим, чим вони є", - каже архітектор Юрґен Майєр.

Арне Куінзе з Бельгії представляє проект графіті. У підлітковому віці він сам малював на стінах. Тепер у нього - своя компанія, замовлення Арне надходять з усього світу. Його меблі, схожі на піну, - прикрашають вестибюлі дизайнерських готелів, а його ім'я - в усіх на вустах.

"Виросло абсолютно нове покоління. Воно працює мобільніше, комунікація відбувається швидше й усе загалом відбувається набагато оперативніше, ніж кілька років тому", - каже дизайнер Арне Куінзе.

"Крім шансу зустрітись із нашими клієнтами та представити продукцію, ярмарок виконує і соціальну функцію. Це дуже важливо, адже тут ми маємо можливість зустрітися один з одним", - каже дизайнер Клеменс Вайсхаар.

Головне на Design Annual - привернути увагу. Демонстрація досягнень - важливіша за продаж товарів.

"Насправді, головне тут - обговорення індивідуального ставлення, це надзвичайно важливо для всього, що має щось спільне з дизайном. Як дизайнер я відвідую, напевно, чотири чи п'ять таких ярмарків щороку, і на кожному з них завжди звертаю увагу, що різні речі можна робити по-різному. На мою думку, цей ярмарок створили, поєднавши якимось чином всі ці ідеї та спостереження", - каже дизайнер Константин Грчік.

Уперше Design Annual провели в Франкфурті 2006 року. Мета ярмарки - залучати якомога більше дизайнерів-ентузіастів. Щоправда, через економічну кризу черговий ярмарок відклали на невизначений термін. Тож Франкфурт і дизайнерська еліта з усього світу з нетерпінням чекають на новий Design Annual.